Není appka jako appka. S některými děti baví i učení
Staré a osvědčené se obvykle idealizuje, k tomu novému míváme nedůvěru. Snažíme se motivovat své potomky, aby co nejvíce četli a čerpali informace cestami, které jsme využívali i my. Stejně přirozeně, jako se jejich rodiče pohybují ve světě svých zdrojů informací, se dnešní děti orientují v on‑line prostředí. A mají k dispozici on‑line aplikace, jež jim pomohou se studiem.
Internet školáci většinou důvěrně znají, přitahuje je silou skoro magickou. Že je v dnešní době pro výuku nenahraditelný, naplno odkryla pandemie covidu. Tablety a interaktivními tabulemi školy většinou disponovaly už před vládou nařízenými lockdowny. Covid pak nutnost šíření technologií výrazně posunul vpřed. Zatímco někteří učitelé se k aplikacím při výuce staví stále ještě trochu vlažně, druzí už je dávno stačili integrovat do výukového plánu.
Václav Nádvorník, zástupce ředitele školy